Rider c-ponny nu

2013-03-14 ♥ 18:17:49
Idag va Amber iväg och mäte sig. Eftersom han är en  liten d-ponny har tanken alltid funnits, tänk så är han c-ponny?  Idag när dom mäte han så fick vi ett besked som gjorde alla glada, Voorwiljks Amber är 139 cm vilket betyder att han är c-ponny !! 
Tänk hur duktig han är, gått SM i dressyr och hoppat 130 cm.
Men Agnes berätta att han är mätt en gång innan i Sverige så nu måste man få godkänd från förbundet men vi hoppas på det bästa. 
Så glad jag får rida han
 
Älskar dig.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.