svar på tal

2013-03-20 ♥ 15:55:17
Vart har du köpt dom träningstightsen? Jättsnygga! :)
Svar: Dom kommer ifrån fiorucci :) tack !!

Fattade inte ens var du praoade ? 
Va gjorde du ens ? :)
Svar: Jag praoade på ett hotell, dom tre första dagarna så fick jag bädda sängar och små städa, dom två andra dagarna fick jag vara i köket och då duka jag fram och bort servera mat och sånt ! jätte roligt var det.
 
heter figge figge på riktigt?
Svar: Nej han heter Fredrik
 
Hej , fin blogg!! Kan inte du skriva ner en lista på alla sköthästar och foder osv. Du har haft sedan du var liten , även bara om du red dom en kort tid , hade varit skoj!!:))
Svar: tack !! Ja visst kan jag göra det ! :)
 
Var har du köpt VS body misten? 
Älskar din blogg!
Svar: Dom finns att köpa i en jätte liten affär i göteborg någonstans men finns även att beställa på http://www.kimstore.se/
 
Hej! 
Ska du på Bohus cupen i hoppning eller dressyr?
Svar: Jag ska vara med i hoppning 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mina JC byxor är konstiga där bak.. Kan du visa hur dem sitter bak på dig? Förlåt låter fel :)

2013-03-20 ♥ 16:29:01
Postat av: Anonym

Snälla säg vad affären heter där du köpte vs body misten och vart ligger den affären.Skulle bli jätte glad ifall du svarar på denna fråga!!

2013-03-21 ♥ 08:15:34
Postat av: Anonym

Vart ligger affären där man kan köpa Victoria secret body mist?

2013-03-21 ♥ 21:05:06
Postat av: Anonym

va heter affären där man kan köpa Victoria secret body mist? elr vart ligger den?

2013-03-23 ♥ 10:15:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.