BIlder från min lilla spa kväll

2013-05-12 ♥ 18:22:24
Börja med att ta en lång dusch, gjorde en riktigt skön inpackning. Som ni ser kommer allti ifrån TIGI deras nya serie, gillar allt jätte nöjd !! Ett Shampoo, ett balsam och en inpackning
 
Använde mig av en body lotion ifrån Victoria secret och en body mist. Sedan smörjde jag in mina nagelband och smörjde in ansiktet med en kräm ifrån LANCOME
Varit så exremt onyttig den dom här dagarna vi varit lediga så idag bestämde jag mig för att vara nyttig med morötter, även lagt upp ett träningsschema för den här veckan, kanske ska lägga upp det här ? 
Men nu ska jag plugga lite matte, hoppas ni får en bra kväll 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.