Bohuscupen - 2:a placering-

2013-05-19 ♥ 18:18:00
Idag va det andra bohuscupen.  Vi åkte från stallet vid 8 så va på Alleby vid 9. 
Först skulle jag hoppa en förklass där det gick jätte bra så blev felfria så va jätte glad och Amber med ;)
Sedan va det dax för "tävlingen" allt kändes jätte hade bra koll på banan och Amber va taggad, framhoppningen gick super, inne på banan gick det jätte bra, kom lite fel på 7:an men det va mitt fel allt annat va så bra, så blev en 2:a placering (!!!!) Min andra riktiga tävling jag gjort så är hur glad som helst !! tänkte på allt domaren skrev förra tävlingen och det gav verkligen resultat.
 
Så nu kom jag nyss hem från en lång dag har massa bilder och filmer så lovar er ett inlägg där filmer kommer upp,
men här får ni se några bilder

Kommentarer
Postat av: Johanna

Grattis Emma :D

2013-05-19 ♥ 20:46:20
URL: http://johannaaslife.blogg.se
Postat av: Agnes

Världens absolut vackraste häst som någonsin kommer finnas!

2013-05-19 ♥ 21:01:31
URL: http://agnesstahlqvistgaard.blogg.se
Postat av: ebba hansen

Åh vad fina ni är bästa Emma, grattis du & Amber är verkligen värda det! Bra kämpat ;) <3

2013-05-19 ♥ 21:14:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.