Godmorgon

2013-05-16 ♥ 07:39:13
Gick upp tidigare idag för att ta en promenad, hur mysigt som helst det va varmt och man kände verkligen att det var vår !! Ska nog börja fixa mig snart, har idrott och slöjd sedan slutar jag så hoppas dagen rullar på bra ! Efter skolan tar jag och Agnes bussen till stallet så ska jag hoppa för Agnes, tagga lite inför bohuscupen som är på söndag ;) Blir nog super !!
 
Hoppas ni får en jätte bra dag 
Tog bilden ifrån http://janiinagonzalez.blogg.se/ hoppas det var okej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.