Hemma sent

2013-05-09 ♥ 08:58:44

Igår direkt efter skolan åkte jag till Kungälv och möte Louise så köpte vi present till Matilda, sedan åkte jag direkt till stallet och kolla när det var hoppträning jätte duktiga va alla, hoppas det gick bra för Alice som åkte av bara..
Efter det stressa jag hem och fixa mig sen viddare till matilda som skulle ha tjejkväll, super mysigt va det, vi skratta så tårarna rann när vi kolla jätte gamla bilder !! Kom hem vid 12 och då somna jag direkt. Nu ska jag snart till stallet får skynda mig där sedan ska jag träffa Alice, får se vad vi hittar på !
Men bloggar mer sedan

Bästa hästen


Kommentarer
Postat av: Emma skoglöf

Okej detta är nog det sjukaste! Men jag har följt din blogg redan från starten på nattstad, och jag har hittat sådant som är sjukt galet! Vi har samma hårfärg och nästan varje outfit du lägger upp har jag dem kläderna, jag har en pojkvän som har blont hår liknar figge, jag heter Emma, vi har ungefär ganska lika kroppar, och jag kan sitta hur länge som helst och kolla igenom din blogg och hitta saker som är sjukt lika, jag har ochså häst intresse ock rider och det är galet när jag visade en video när du rider för min kompisar som ba vad duktig du är, jag visade några bilder på dig med kläder som jag ungefär har också, hon ba: är det där inte du?!?!
Och i ditt förra inlägg skrev du att din klass ska splittras asså det sjukaste är att nästa år har vi fått besked om att min klass också ska splittras, jag tycker det här är så galet kul! Och jag vill bara säga att du är grym som helst! Stoooor kram

2013-05-09 ♥ 11:43:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.