Min helg

2013-05-20 ♥ 20:18:06
Lördagen: Börja med att åka tidigt till stallet, fixa hela stallet och red ett pass på Amber där allt kändes super.
Sedan stressa jag hem och fixa mig så kom Figge också, så åkte vi in till göteborg och kolla göteborgsvarvet, pappa va jätte duktiga !! Sedan åkte vi hem och åkte till stallet där några tjejer plus figge och baka tårta, sedan knoppa vi Amber och sånt. Kom även 4 älgar på tårtkalaset riktigt läskigt !!
Sedan åkte jag och Figge hem och sov.
Söndagen va det ju bohuscupen hela dagen
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.