Sovit

2013-05-22 ♥ 16:47:29
Ber om förlåtelse för mitt förra inlägg, men blev för mycket förut och jag va trött.. Vi alla har dåliga dagar jag hade min idag.
 
Skolan idag va iallafall kanon, när jag kom hem va den ju lite sämre men sovit i en timme så nu känner jag mig något bättre ! Om bara en liten stund ska jag åka till sportlife där jag ska träffa en tjej som ska kolla lite på mina knän och hjälpa mig bygga upp dom eftersom jag har jätte ont i knäna, sedan ska jag och Filip köra lite på gymmet blir nog super ! Men bloggar sedan
 
Bästa lillebror

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.