Sunday

2013-05-26 ♥ 17:26:54
Dagen har rullat på bra. Va i stallet förut och fixa allt i stallet, Amber och Agnes gick tyvärr omkull en dag när dom va ute och skritta, Amber blev rädd för en traktor och slängde sig ner i ett dike, så han har ett  sår på benet som måste läka innan vi börjar rida han så nu får han bara massa mys, men annars gick det bra med både Agnes och Amber. Men  Kom hem från en springtur för en liten stund sedan, Så nu har jag precis duschat och väntar på kameran har laddat klart så jag kan ta kort på shoppingen.
Imorgon är det skolan, inte många veckor kvar alls till sommarlov så ska inte klaga bara att köra dom här sista veckorna
 
             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.