underbart

2013-05-31 ♥ 18:37:21
Dagen har varit super i skolan va det riktigt härligt, hade typ en fotbollstunering som nästan tog hela dagen, och min klass vann bäst är dom !! Efter skolan så gick jag och Ellen hem till mig och la oss i solen, musik, massa prat och sol då kan dagen inte bli så mycket bättre ! Ellen åkte hem vid halv 6 och då gick jag ut på en gå/spring runda va så sjukt varmt så hade ingen ork att springa hela tiden.. 
Men nu ska jag packa så ska jag och min familj åka till båten
Large
 
Large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.