En dag kvar till fredag

2013-11-21 ♥ 09:21:52
Hade en super mysig dag igår i stan, åkte in först med Figge och Filip så titta vi runt sedan möte vi upp mamma och Figge möte sina föräldrar. Så gick vi runt och kolla sedan tog vi en fika, det var så mysigt att gå runt i stan nu när det börjar bli jul ! Direkt när jag kom hem så bakade jag och mamma sedan så åkte vi och tränade. Så var en jättemysig dag. Idag så ska jag ju till praon sedan ska jag möta Agnes så ska vi träna och sedan åka till stallet. Hoppas ni får en bra dag !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.