Fullt upp hela helgen

2013-11-10 ♥ 18:10:02
I fredags efter skolan så åkte jag till ytterby så mötte jag upp Alice sedan åkte vi ner till kungälv och åt, saknat henne massor !! Efter det åkte jag och mamma till sportlife så träna vi. Sedan på kvällen kom Figge, Rasmus och Jacko hit och vi bara satt inne och snacka, sedan sov Figge här.
 
På lördagen Så åkte jag, mamma och Figge till kungälv så köpte jag nya grejer till mitt rum. Sedan när vi kom hem åkte jag till sportlife så träffa jag Matilda där så gick vi på en föreläsning om kost och träning, den var jättebra ! Sedan fick jag stressa till stallet va klar jättefort för sedan skulle vi hem till Matilda för jag och mamma  tillsammans med Matildas mamma skulle ha en myskväll så vi lagade tacos och sedan åkte vi ner till stan och kolla bio, hade en så bra kväll, skrattade så vi knappt kunde stå upp ! Sedan vid 1 på natten så åkte jag till Figge och sov där, gör verkligen allt för att somna i hans famn..
 
idag har vi hälsat på farmor/farfar så tog vi en fika där sedan åkte vi till mormor/morfar så tog vi en fika där haha, brukar bli så på farsdag ! Nu kom iallafall jag nyss hem från sportlife är helt död, så ikväll ska vi bara fira pappa lite med farsdag och ta det lugnt
 
Haft en jättebra helg men nu ska det faktiskt bli skönt att sätta sig i soffan och kolla lite på TV, inte gjort det på hela helgen !
Bästavän
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.