Mysig fredag

2013-11-15 ♥ 16:38:36
Skolan idag gick faktiskt jättefort. Efter skolan åkte jag, Cajsa och Abrar ner till kungälv och tog en fika och satt och prata i två timmar, så mycket att prata om, även fast vi går i samma klass så blir det inte samma.. Men var jättemysigt så hoppas verkligen vi kommer hitta på mer saker !
Kom nyss hem så ska sätta på mig träningskläder och sedan åka till sportlife. 
Ikväll så spelar ju Sverige-Portugal så jag, mamma och pappa ska till en familj och kolla den matchen sedan är det en till familj där ! 
 
Men nu ska jag byta om och åka till sportlife
Statigram – Instagram webviewer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.