Nu kör vi Iigen

2013-11-28 ♥ 21:35:20
Hej ! Tänkte börja hela det här inlägget med världens största FÖRLÅT. Jag har verkligen inte bloggat ordentligt på flera dagar och saknar det så otroligt mycket, men det finns ingen tid över till bloggen.. Alla lärare vill att vi ska göra massa prov,inlämningar,läxor nu innan första betygen sätts i 9:an så alla lärare lägger det samtidigt vilket blir jättemycket för oss elever.. Så jag har haft massa i skolan sedan kan jag ju erkänna att jag inte haft någon lust att blogga heller, såfort jag haft lite tid på kvällarna så sätter jag hellre på massa avsnitt av gossip girl istället för att blogga, haha ! 
 
Men nu har jag tänkt igenom allt med bloggen, ska jag sluta eller ska jag forsätta och ge allt som jag gjorde för ett tagsedan?! Självklart väljer jag att forsätta när ni kommenterar så otroligt fina grejer och läsarna är kvar även fast min bloggning är dålig. Jag fick en jättefin och peppande kommentar förut av en tjej där jag verkligen kände att nu ska jag verkligen försöka ta tag i allt i bloggen igen !!
 
Så imorgon börjar jag som vanligt ska försöka få upp min önskelista inför julafton och lite planer för imorgon är det faktiskt en speciell dag som betyder otroligt mycket. 
Nu hoppas jag ni läsare kommenterar lite grejer som ni vill jag ska skriva om så ska jag fixa det så det kommer upp tidinlägg när jag vet att jag har mycket att göra. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Alice

Woop, härligt Emma! :D du kan blogga om julklappstips, det är alltid kul, sen typ dina tankar kring gymnasiet sen, vad du tror du vill gå osv & vad du vill bli sen i livet om du har några aningar om det! :)

2013-11-28 ♥ 22:29:21
URL: http://classicalpony.blogg.se
Postat av: Anonym

Du är bäst <3

2013-11-29 ♥ 06:53:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.