Prao

2013-11-18 ♥ 09:11:50
Godmorgon, Den här veckan har våran skola prao, så jag ska praoa hela veckan på MQ i kungälv vilket ska bli jätteroligt !! I våras var jag ju på ett hotell och praoa så roligt att testa på något nytt. Men börjar 10 så har lång sovmorgon, egentligen skulle jag dra mig till gymmet imorse men min hals och mitt huvud sa nej.. Så blir träning ikväll istället om jag känner mig bättre.
 
Men har tagit outfitbilder som kommer upp under dagen, så hoppas jag ni får en jätte bra start på veckan
Min bästa familj
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.