Skola nu

2013-11-28 ♥ 07:35:06



Kommentarer
Postat av: Emelie

Vart är tröjan ifrån? :)

2013-11-28 ♥ 09:24:30
Postat av: Emma

Dina inlägg börjar bli sämre och sämre! din blogg är inte bra längre! just nu ser man bara "till skolan nu" 5 gånger på rad och ibland kanske något "förlåt för ingen bloggning men jag så mycket i skolan" och sedan någon "stan nu" och sen änu ett "förlåt" inlägg! vart tog den bra bloggen vägen som man gick in på varje dag 24/7? Vad hände med den emma som man fick en massa inspiration av? vad hände?
Du är riktigt bra bloggare och det finns där inne i dig någon stans! i promes you!
Gör lite mer tidsinställda inlägg med kanske favorit outfits, foton och sådana så att det inte bara blir massa mobilbloggning och sedan ETT riktigt där du vara sammanfattar helgen!
tack för mig och ta det är som ett pep till att börja igen!

2013-11-28 ♥ 18:21:38
Postat av: Anonym

Vart är byxorna ifrån?? :))

2013-11-28 ♥ 19:56:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.