Tisdag

2013-11-26 ♥ 08:08:38
Godmorgon ! Igår så hann jag inte blogga så jättemycket.. Först var jag i skolan sluta 4 och då åkte jag hem och plugga hela eftermiddagen vid halv 7 åkte jag och mamma till sportlife så var vi med på ett indoor pass, såfort jag kom hem kolla jag på tv en stund sedan ringde jag min älskade pojkvän och prata med han.. 
Idag så ska jag först till skolan sedan kommer min "lärare" så ska vi plugga och ikväll blir det träning. 
Men hoppas ni får en bra tisdag så hoppas jag kunna slänga in något mer inlägg idag
 

Kommentarer
Postat av: Lilli

Kan du göra en frågestund❤️

2013-11-27 ♥ 10:58:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.