Våran lilla resa till Malmö.

2013-11-03 ♥ 15:35:56
Som sagt åkte jag och min underbara familj ner till Malmö i fredags till lördag. När vi kom dit på fredagen så bestämde vi oss för att gå runt och titta lite affärer så vi gjorde det, sedan på kvällen gick vi till en resturang som hette Texas och det var jätte god mat. Vid halv 10 på kvällen hade vi bokat för att se på bio, mamma och pappa hade bokat en film som heter prisoners. Kan ju börja att berätta att min mamma gillar inte alls wallander, beck och såna filmer hon vägrar titta på såna filmer och speciellt inte när det handlar om barn och den här filmen va en riktig thriller som handla när två små barn försvinner och lite sånt, stackars mamma satt och blunda nästan hela filmen,  sedan när vi kom ut från bion så va hennes kommentar - jag ska ALDRIG välja film när vi ska på bio, haha ! Filmen var iallafall jättebra men också läskig, men jag tycker den är värd att se på !
här kan du se trailen.
 
 
Vi var hemma på hotellet sent och då somna vi direket. På lördagen så åkte vi till ett köpcentrum som heter emporia, det var jätte stort med massa affärer så gick vi runt och kolla sedan åt vi lunch. Vid halv 2 tiden avsluta vi våran lilla resa till Malmö med yoggi vilket var hur gott som helst. Vi var hemma runt 5 tiden och då släppte mamma och pappa av mig hos Figge så var jag hemma hos han hela kvällen.
 
Haft hur bra dagar som helst med min underbara familj, en bättre familj kan man inte få ! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.