Första dagen på lovet

2013-10-28 ♥ 09:33:57
Godmorgon ! Så skönt att inte behöva gå upp till någon skola den här veckan eftersom vi har höstlov !! 
Igår så åkte vi in till stan en liten kort sväng, sedan när jag kom hem satt jag och mamma hela dagen med moppeprovet blev inte ens någon paus !
Senare så åt vi middag och vid halv 9 gick jag och la mig, va helt slut ! 

Vakna nyss så ska snart ta på mig mjukisdressen och gå upp för att äta frukost, resten av dagen består bara av plugg till moppen, men ska fixa lite inlägg också ! Hoppas ni får en jättebra dag




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.