Frågor och svar

2013-10-25 ♥ 14:51:00
Är Erik Johanna Hermanssons pojkvän? Hur känner du dom? 
Grym blogg!!
Svar: Ja det är det och dom är så söta tillsammans !! Figge är kompis med han. tack så jättemycket !!
 
Kan du berätta om vart du går och hur många lektioner körningar och vad det kostar är du snäll :) kram på dig
 Svar: Jag gick på bosses trafikskola i kungälv och jag gjorde två kurser som var i 4 timmar så det var väldigt länge men värt eftersom det tog så kort tid !! Kosta runt 3000 kr :)
 
Vad är det för märke på jackan? 
och vart är den köpt? :)
 Svar: Det är en sebago jacka, vet inte riktigt vart den är köpt tyvärr :(
 
Hej hur tränar du din rumpa? :)
 Svar: Ska jag vara ärlig har jag varit dålig nu att träna rumpa.. Men jag gör squts eller kissande hunden (hahhaha?)
Här är en bild på kissande hunden eller va den nu kallas.
vad köpte du ditt hårband?
 Svar: Det är från kingsland, så tror det är köpt på tre hästar
 
jag älskar verklige belstaffväskan tote bag 574, är det försenas att köpa den nu? Skulle du kunna använda den nu och till sommaren? :) svara gärna imorgon för jag reser bort på söndag! Kram :)
Svar: Nej verkligen inte, jag tycker också den är jätte snygg !! Ja det skulle jag nog kunna göra. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.