Lördag

2013-10-12 ♥ 15:26:21
Kvällen igår blev helt ändrat, blev hemmamys istället så vi satte på en film och somna tidigt, vilket va super mysigt !
Imorse körde Figge mig till stallet så va där i någon timme sedan åkte jag hem igen, då hade mamma och pappa köpt lite goa grejer som vi åt innan jag och mamma tog en långpromenad i solen.
Nu ska jag hoppa in i duschen och göra inpackning och lite sånt sedan blir det kalas till min kusin, efter det tror jag att jag ska till Figge så sover jag där !!
 
Galet god mat pappa hade gjort igår, glömde ta kort på den andra rätten men det var typ tacobröd med fyllning i.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.