riktigt bra kväll

2013-10-27 ♥ 13:40:45
Igår efter stallet så åkte jag till Agnes. Det var Jag, Agnes, Linnea och Emiina som va där så satt vi och prata en lång stund sedan börja vi fixa oss och sånt, senare så kom det lite kompisar hem till Agnes som vi var med hela kvällen hade verkligen en jättebra kväll, allt var såå lyckat ! 
Har dock inte sovit något alls inatt, så är jätte trött..
 
Hela dagen idag blir en mysdag, ska plugga moppe och kolla gossip girl.
Hoppas ni får en jättebra dag
                           Petra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.