Saker ni kanske inte visste om mig

2013-10-22 ♥ 17:20:02
- När jag ska sova drar jag alltid ner mina kuddar lite och lägger dom halvt på varandra, då kan jag sova gott !
 
- Sen jag börja kolla gossip girl är jag helt död på morgonen, ligger och kollar på det hela kvällarna.. hoppas inte mamma ser det här ;)

- Jag har världens bästa kompisar och pojkvän
 
- jag är beroende av mina parfymer, vet inte vad jag skulle gjort utan dom <3333
 
- Jag klara mina moppe uppkörningar så nu måste jag bara klara det skriftliga provet
 
- jag tycker ASK är jätte töntigt, men ändå läser jag folks ask haha?
                 Likes | Tumblr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.