En helt vanlig tisdag

2013-09-03 ♥ 17:48:50
Som vanligt rulla skolan på kanon, hände inget speciellt alls.. Kom hem från skolan vid halv 4 och då satte jag mig och plugga försöker lära mig engelska glosor men dom är helt galet svåra !! Nu har jag precis ätit middag med mamma och Filip så ska sätta mig och plugga igen...
Vid halv 8 ska jag och mamma till sportlife ska köra två pass eftersom båda är i 30 min först ett CXWORX aldrig kört det så det blir spännande sedan ett indoor pass. 
 
Men ska plugga nu och försöka lära mig glosorna
Saknar den här bruden..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.