Grym helg

2013-09-08 ♥ 21:24:05
Förlåt för jag inte bloggat så mycket.. Men vill verkligen ta vara på helgerna och inte bara sitta inne !
Haft en super helg i alla fall, hänt massa roliga saker !
 
Inatt så sov Figge här, så imorse tog vi det bara lugnt tills familjen bestämde sig för att åka ut en sista gång med båten, Figge hade ändå lite andra planer så han åkte hem.. Så vi va ute hela dagen, va på marstrand och hälsa på ett par kompisar och lite sånt.
När vi åkte hem släppte dom av mig hos Figge, så har varit där resten av kvällen och pratat massa & kollat film, bäst är han !!
 
Nu ska jag faktiskt sova är jätte trött och min förskylning vill verkligen inte gå över..
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart är tröjan ifrån? Så fin!!

2013-09-09 ♥ 22:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.