Inte hunnit

2013-09-05 ♥ 20:32:00
Har inte hunnit blogga alls idag tyvärr.. Imorse vid 7 på Cajsa hit eftersom hon fyller år, så jag locka hennes hår ! Grattis bästa ! Sedan så gick vi till skolan. Efter skolan åkte jag och Agnes till stallet så va där till halv 5.. Hann fixa allt i stallet mysa med Amber och mocka hans hage vilket behövdes, haha..
När jag kom hem kom Figge hit så nu har vi kollat film hela kvällen, så mysigt ! 
Men ska göra lite kvällsmat nu med familjen 
 
 Bilden är ungefär ett årsedan
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.