Kvällen igår

2013-09-07 ♥ 15:13:24
Dagen igår va hur bra som helst ! Alice kom vid 3 tiden och då satt vi och snacka om allt, så skönt ! Sedan tog vi en promenad + styrka. Sedan cykla vi ner till kungälv och köpte godis värda det efter passet ;) 
Vid 8 kom Figge, Jacko, Erik och Jens hit, så åkte vi ner till kungälv och va där någon timme, träffa lite mer folk och sånt ! Sedan åkte vi hem till mig och bara satt och snacka, tog en promenad också och sånt !
Blev iallafall en jätte bra kväll jag och Alice somna nästan direkt när killarna åkt hem 
Världens Bästa
 

Kommentarer
Postat av: anonym

Festar du?

2013-09-07 ♥ 15:18:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.