mysigaste och läskigaste dagen

2013-09-18 ♥ 21:55:59
När jag kom hem från skolan så börja jag plugga sedan så kom Figge hit så tog vi en promenad, kändes verkligen att det börja bli höst men så mysigt när det är lite kallt och man går och pratar om allt med den man älskar mer än allt annat..
Sedan så gick vi in och kolla film tills mamma ropar - Emma kom du ska få se något..
Så jag och Figge gick ut till mamma och va står inte 3 m ifrån mig, en stor älg !!!! aldrig varit så rädd benen bara stod och skaka en lång stund efter, kommer inte våga gå till skolan imorgon...
 
Men Figge åkte hem för någon timme sedan så nu ska jag försöka sova, Godnatt !
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.