Roligaste dagen

2013-09-19 ♥ 18:40:45
Dagen har varit riktigt bra, efter skolan kom Figge så körde han mig till stallet där Cicci, Agnes och så kom Ebba va, så satt vi och sega hur länge som helst skratta åt allt sedan bestämde vi oss för att åka till tempo att köpa något gott så det gjorde jag och Agnes sedan åkte vi till stallet och åt hände massa roliga grejer men kan tyvärr inte berätta om allt ;)
Kom precis hem från stallet iallafall, så just nu sitter jag och laddar upp inför ett träningspass, ska testa challenge idag ! Något som kört det ? va tyckte ni om det ?
 
Dagens outfit
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart e byxorna ifrån och hur mycke kosta dom?

2013-09-25 ♥ 22:33:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.