Sunday

2013-09-15 ♥ 11:54:46
Godmorgon, Kvällen igår va jätte mysig med släkten. Senare på kvällen kom Figge också så sov han här.
Imorse så bestämde sig jag, Alice, Figge och Jacko att gå på bio så idag ska vi först äta och sedan gå på bio vilket passar perfekt eftersom det regnar ute..
 
Ska även lämna in min älskade mobil idag så ska ha en lånetelefon, så för mina vänner kan ni skriva på facebook så får ni det nummret.. Men det som är bra med bloggen nu när jag inte har iphone är att jag måste alltid ta bilder med systemkameran så blir bättre bilder och sånt !
 
Men ska fixa mig nu så bloggar jag mer sedan
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad har hänt med telefonen?? ❤❤

2013-09-15 ♥ 14:41:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.