Svar på frågor

2013-09-29 ♥ 13:34:00
vart redigerar du bilder? eller vet du någon bra sidan som man kan redigera bilder gratis? :)
Svar: Jag fixar mina bilder på picasa och det är helt gratis och bra !
 
Kan inte du göra en tutorial på hur du lockar ditt hår, du lyckas alltid få det så himla fint :)
Svar: åh tack så mycket, visst kan jag göra det ska bara hitta någon jag kan locka håret på eftersom mitt hår är så kort nu ;)
 
 
vart e byxorna ifrån och hur mycke kosta dom?
 Svar: dom är köpta på femme design och vet inte va dom kosta tyvärr
 
ska inte du ha moppe? :)
 Svar: Som det ser ut nu så ska jag nog ha en moppe, men har inte bestämt mig. Ska ta kortet iallafall så jag har det !
 
Varifrån kommer tröjan?
 Svar: tröjan kommer ifrån bikbok
 
Fin outfit! vart är byxorna ifrån? :D
 Svar: Dom kommer ifrån design only :)
 
Vilken skola går din bror på?
 Svar: Han går på strandskolan
 
haha...
 

Kommentarer
Postat av: sofia

Vad kostade design only byxorna? kan du snälla kika mig och svara:)

kik - SofiaaP

2013-09-30 ♥ 20:29:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.