Svar på tal

2013-09-10 ♥ 17:58:00
Vad har du för storlek på jackan?
Svar: Jag har XS på min jacka
 
Vad kan man köpa till sin kille när han fyller år?:)
 Svar: Det är ju jätte svårt att köpa saker till sin kille om man inte vet vad han vill ha.. Men en parfym eller en tröja kanske ?
 
Snygga byxor'! Vart har du köpt dom? 
 Svar: Dom är köpta på design only och det g-star
 
 
Vilket märke är det på din bruna boot?:)
 Svar: Det är primeboots
 
verkligen jättefint vart klipper du dig? :)
 Svar: jag klipper mig på studio fame :)
 
Otroligt fin :O vad kostade den? :D
 Svar: ja visst är den !! Den kosta runt 1600 kr
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Snälla finaste Emma kan du visa hur eller vad du har för smink du verkar ha jätte fin hy ? :) kramas

2013-09-12 ♥ 16:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.