Hej igen !

2014-04-29 ♥ 15:30:54
Det här med att hinna blogga, fixa stallet, träna, träffa kompisar/pofjkvännen och hinna plugga har inte alls jag hunnit med den sista nu ! Egentligen hinner jag allt förutom bloggen, men då har det gällt att planera allting i sekund..
Egentligen skall jag inte klaga för jag älskar att ha mycket att göra, och att vara i stallet några timmar är där jag kopplar av bäst, helt klart min favorit plats !
 
Men tyvärr har min blogg fått en rejäl smäll av alla grejer som skall hinna fixas varje dag, jag har inte haft tiden att sätta mig ner och fundera på vad jag skall skriva idag.
Nu har jag tänkt och tänk hur jag skall göra med bloggen skall jag lägga ner den? skall jag försöka igen
och jag har bestämt mig för att "börja om" skall försöka variera mer på inläggen så det inte blir bara vad jag gör varje dag eftersom det är ungefär samma sak :)
 
Så nu kör jag igen !!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.