Så skönt att ha lov

2014-04-13 ♥ 10:42:29
Äntligen är det lov och nu har dagarna gått såfort, I fredags så klippte jag mig och tränade, sedan hade jag,Figge och min lillebror en tacokväll var supermysigt. 
Igår sov jag och figge länge, sedan åkte vi ner till kongevi och kollade en match mot Ikk-kode, träffade några där så va trevligt, sen åkte jag till stallet och på kvällen åkte vi till Matildas familj, var jättemysigt vi åt middag och bara satt och prata, nu får jag se vad som händer så bloggar jag mer sedan
Älskar dig något extremt !!

Kommentarer
Postat av: anonym

varifrån köpte du din gröna jacka? eller vad är det för märke?, jätte snygg!!

2014-04-16 ♥ 13:43:09
Postat av: Anonym

vet du något bra ställe att klippa sig i Kungälv eller i Gbg?

2014-04-25 ♥ 21:42:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.