Skäms så otroligt mycket..

2014-04-06 ♥ 10:40:52
Hej ! Som ni märkt har min blogg varit nere helt den här veckan.. Jag har haft saker att göra hela tiden och sen har jag känt att jag var tvungen att ta en liten paus från bloggen.
Men nu är jag full med ny inspration igen !! 
Den här veckan så har jag bland annat träffat min underbara pojkvän efter att han varit borta i en vecka, haft dressyrträning för christian som gick kanon, varit och grillat med en massa kompisar på ingetorpsjön och igår var jag på en super mysig tjejkväll för Alice som fyllt år !
 
Här får ni lite bilder från min vecka
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.