Resultat - bilder-

2014-08-09 ♥ 16:16:21
Imorse ringde klockan som sagt tidigt, så jag och Matilda åkte upp till stallet och fixa det sista. Sedan vid 7 så åkte vi mot tävlingen som var i uddevalla. 
När vi kom fram gick jag först banan inför LC,var på gräs vilket skulle bli jätteroligt, sedan red jag fram och sånt. 
Inne på banan var Amber en dröm han hoppa så sjukt fint och vi kom inte fel på något hinder utan det bara rulla på, så kom 6 placering vilket jag är nöjd med.
 
Sedan var det en paus så var bara att ladda om batterierna inför LB, på framhoppningen hoppa han som en gud och var hur fin som helst, inne på banan gick första hindret jättebra, sedan kom vi fel på 2:an så han rev och jag tappa stigbygeln vilket gjorde att vi inte hann komma igång till hinder nummer 3 där han stanna. Men sedan gick det så himla fint han hoppa alla hinder helt perfekt så är jättenöjd med honom, var synd det skulle hända ibörjan. 
Jag åkte hem med ett leende på läpparna och med en överduktig ponny i transporten. 

Vill även tacka min älskade familj som ställer upp och även min bästa hästskötare Matilda som var med och hjälpte till ni är guldvärda !! 
 
 
Matilda är fotografen, såå fina bilder.
Min farmor och farfar var och kollade och farfar är grym på att ta kort så han tog även lite kort som han skulle skicka. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.