Håltimma sista lektionen

2014-01-09 ♥ 13:34:58
Dagen idag var bra, inga jobbiga lektioner så dagen gick fort ! Vi fick även håltimma sista lektionen så sluta mycket tidigare. Så nu har jag precis ätit och skall åka upp till stallet skall rida sedan skall jag och Agnes till sportlife få se om det blir ett body pump pass eller bara gymmet :)  
Dom här dagarna har gått jättefort känns som det är tisdag bara för vi börja i skolan igår, men Imorgon är den äntligen fredag och har lite planer då så hoppas helgen börjar super
-

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh vad fint hår du har på bilden, vad har du för locktång? :)

2014-01-09 ♥ 15:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.