Riktig stalldag

2014-01-19 ♥ 18:55:04
Idag hade jag och Alice en riktig stalldag tillsammans.Var i stallet från 11-17 så en långdag.
Vi fixa lite små saker som man inte hinner göra annars: Alice och Frida lärde mig också att linda vilket jag är jättedålig på, men det skall ändras nu !
Sedan red jag dressyrlektion för henne, Gick hur bra som helst ! Alice hjälpte mig verligen hitta några grejer så det skall gå bättre för oss i dressyren. Kommer antagligen ha träningsvärk imorgon ;) Hon var även snäll och ställde upp som fotograf så har nya fina bilder på mig och Amber.
Sedan så tog jag lite kort på henne när hon red va lite svårare dock för det va WE träning samtidigt.
Nu har jag ätit god middag med familjen så skall sätta mig och sätta upp ett schema inför veckan, så jag skall hinna med allt jag måste få gjort
 
Här är ett litet smakprov

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.