Va en bra kväll

2014-03-08 ♥ 13:35:00
Hej bloggen ! Förlåt för min dåliga uppdatering igår, men hade fullt upp hela dagen. Börja med att fixa stallet och promenera med Amber, Sedan åkte jag hem och åt middag med familjen och senar åkte jag hem till Fanny där Matilda också va så fixa vi oss sedan åkte vi till en fest, va en bra kväll även fast det slutade rätt tidigt, men va skönt för mig eftersom jag skulle upp 7 för att ha hoppträning, haha ! 
Så imorse gick jag upp 7 och åkte till stallet vid 8, skall skriva ett inlägg om hoppträningen senare. 
 
Nu skall jag plugga och sedan åka och träna en liten stund
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad hade du för bh under det linnet? Eller hade du någon? :)
Tycker det är sjukt svårt att bära sånna linnen för jag har ingen aning hur man gör utan vanlig bh haha!
Kram :)

2014-03-09 ♥ 10:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.