Helt slut

2014-03-20 ♥ 22:04:25
Hej ! Ber om ursäkt för min frånvaro idag, men dagen har gått i ett hela dagen. 
Har haft NP hela morgonen och sen hade vi bara en musik lektion och sen slutade vi, Så då kom Figge hit så var jag med han till 4 då jag åkte till stallet och fixade allt inför dressyrträningen för Christian.
 
Själva träningen gick jättebra, Var ju min andra dressyrträning på Amber och efter både jag och amber svettats rejält så gick han otroligt fint !! Det svåra med Amber är att han är byggt uppåt så han har otroligt svårt att gå i rätt form, så Christian vill jag skall rida med gramanen då och då så Amber får jobba med rätt muskler och inte komma undan, Vet att många tycker att graman inte alls är bra, men Amber behöver det och sålänge man rider den på rätt sätt någon dag då och då så är det ingen fara. Sen har jag fått lite saker jag skall träna på så det här kommer bli jättebra ! 
Efter träningen så åkte jag till sportlife och gick och sprang en liten stund hade sån energi efter träningen ! Men nu i efter hand ligger jag helt död i min säng och skall sova vilken sekund som helst..
Är så glad jag fått chansen att ha Amber på foder, han är helt perfekt
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.