Kvällen igår och hoppträningen

2014-03-22 ♥ 12:51:28
Kvällen igår va jättebra, vi kolla på en bio som hette Tommy som handlade på arlandarånet, den va faktiskt jättebra, så tycker den är värt att gå och kolla på ! här kan ni se trailen http://www.sf.se/filmer/Tommy/
Sedan åkte jag och Figge hem till mig så gick vi och la oss direkt eftersom jag skulle upp på hoppträning vid 7. 
 
Imorse så gick jag som sagt upp tidigt och åkte till stallet för att ha hoppträning, Vi va rätt många så va rädd Amber skulle stressa upp sig vilket han har lätt att göra men han gjorde det inte alls, lilla guldklimpen!! Det börja väldigt bra, sen blev det inte alls bra för en stund och då stanna han eftersom jag inte alls red bra, men sen så blev det bra efter lite tips från Christian, så känns bra att avsluta det bra ! Sen var jag i stallet en extra stund och prata med tjejerna i stallet och bara tog det lugnt. 
Nu skall jag snart åka och träna hade jag tänk och i eftermiddag skall jag sova hos Figge.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: c

vad heter typsnittet som du har i din header? :)

2014-03-22 ♥ 15:29:48
URL: http://calye.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.