Skäms..

2014-03-17 ♥ 20:03:41
 Var väldigt längesen nu, skäms verkligen.. Helgen har varit helt full med massa roliga saker, inte varit hemma något, Så bloggen fick läggas ut sidan vilket jag inte alls gillar men så fick det tyvärr bli..
Skall berätta om helgen i ett annat med lite bilder och sånt.
 
Idag så var det första nationella för oss 9:or vågar inte säga om det gick bra eller dåligt men hoppas såklart på bra !!
Efter skolan träffa jag mamma så åt vi lunch i kungälv och fixa lite saker, sen har jag varit i stallet hela kvällen, red ett konditionspass vilket var grymt jobbigt. Nu skall jag plugga inför ett prov på onsdag sedan kolla tv
En annan dag då jag och min prins tog en liten promenad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.