Sunday

2014-03-09 ♥ 21:24:31
Hej ! Helgen har varit helt perfekt, tyvärr har den bara sprungit iväg men jaja ! 
I lördags kväll så träffa jag lite kompisar hemma hos Cajsa hade en super kväll, sen så sov Figge här, Så imorse när vi vakna så åt vi frukost sedan åkte han hem och jag satte mig och plugga en stund innan jag åkte till stallet, eftersom det var så fint väder bestämde sig  jag, Agnes och Ebba att rida ut, så vi red en runda på 40 min och alla tre hästarna höll sig på marken hela tiden vilket vi alla tre var chockade över ! Kunde inte bli en mysigare uteritt med solen i ögonen sittande på hästryggen.
Direkt när jag kom hem fixa jag mig inför släktkalaset för mig och Filip, det var jättemysigt att träffa släkten igen och bara sitta och prata !
 
Nu skall jag iallafall ringa figge och säga godnatt sedan sova
Kan stirra mig blind på han..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.