Svar på frågor

2014-03-12 ♥ 09:55:07
Är det miss me byxor?? Så snygga!!!
Svar: Ja det är miss me byxor, visst är dom !!
 
Kan du kolla upp vart skorna och hipanema armbandet kommer ifrån! Underbara presenter!!
 Svar: Skorna kommer ifrån en hemsida som heter http://www.footish.se/ och armbandet kommer från Oles döttrar !
 
Berätta gärna om vilka hårprodukter du använder!! schampoo, balsam, olja, värmeskydd osv :)
 Svar: Kan jag absolut göra ! :)
 
Åh vart har du köpt byxorna? As snygga!!
 Svar: Dom är köpta på design only för 2 årsedan !
 

Vad hade du för bh under det linnet? Eller hade du någon? :) 
Tycker det är sjukt svårt att bära sånna linnen för jag har ingen aning hur man gör utan vanlig bh haha! 
Kram :)
 Svar: Ja hade en bh utan band bara, ja det är jättesvårt vad man skall ha under men för mig funka det perfekt med en bh utan band bara :) kram
 
Tröjan är sjuukt snygg! Vart köpte du den?
 Svar: Den är köpt på Chelsea
 
vart ska du gå på gymnasiet och vilket program?
 Svar: Jag har sökt in på Mimers hus samhälle
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

det kmr vara såååå mycket plugg efter några veckor i gymnasiet bara så du är beredd på det!!

2014-03-12 ♥ 17:11:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.