Dagens..

2014-05-07 ♥ 13:12:00

Dagens humör: TRÖTT

Dagens mående: 

bra

Dagens borde: 

ta tag i bloggen

Dagens frisyr: Bara utsläppt

Dagens smink: ögonbrynspenna.

Dagens klädsel: Ett par svarta chinos och en stickad kofta

Dagens planer: Skola, gå en promenad och ikväll hoppträning

Dagens materiella vill ha: one teaspoon shorts

Dagens fundering: Varför det måste regna..

Dagens beroende: 

läppsyl

Dagens tråkigaste: Matte nationella

Dagens längtan: till jag åker utomlands

Dagens låt: latch
 Jag och min lillebror i Kreta för två årsedan, så små..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.