1 December

2012-12-01 ♥ 10:55:00
Kan inte fatta att det redan är December det är sjukt ! Vakna tidigt imorse och gick ut och tog kort när det var frost och solen va jätte fin, blev några bra bilder som kommer upp senare ! Idag så vi börja städa och sätta upp julstjärnor och sånt hemma sedan ikväll ska vi till liseberg och kolla på bo kaspers orkester med familjen ska ändå bli mysigt. Skulle till Pärla men som det ser ut nu blir det inget..  Så istället ska jag bara vara hemma funderar om jag orkar ta en promenad lite senare, men nu ska jag fixa mig så hörs vi 
puss
 
Bild tagen för 1 sekund sedan så osminkad...

Kommentarer
Postat av: kapri

hej kan du kolla din mail du har fotfarande inte svarat

2012-12-01 ♥ 11:37:15
URL: http://kapri.blog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.