Figge bloggar

2012-10-28 ♥ 19:28:00
Hej jag heter Figge och är 14 år och bor i Ytterby (1-2 kilometer från Emma) och är också Emmas pojkvän som ni kanske vet. Jag har 2 systrar som heter Mina och Mathina Sandberg! Mina är 18 och Mathina är 22.. tror jag ? HAHA. Men nu ska jag berätta hur vi träffades och lite så, men jag börjar hur vi träffades. Det var såhär att vår kompis Mohammed sa att jag skulle skriva med Emma för att lösa lite åt Mohammed ;) men så sa Alice att jag skulle lösa henne själv och först så skulle jag bara skriva med henne och se hur det blev men så pratade vi några timmar i telefon (7-8 timmar.. haha fatta hur vi orkar) men då bestämde vi att vi skulle träffas en dag som passade oss bra, sen några dagar senare så träffades vi med Abrar, Alice, Haidar, och mohammed och det var första gången vi träffades :) men det var typ dagen innan vi skulle träffas ensamma ;) men då så skulle jag gå för jag skulle hem och nu kommer det roliga :) att jag ställde mig upp och sa Hejdå till alla och så ställde sig Emma upp framför mig och sa "Figge du får inte gå" då jag sa "Försök hindra mig" då tog Emma min hand och hållde om den och kom närmare och kyssde mig på munnen. Då satte jag mig brevid henne igen och hållde varann i händerna. Det var så vi träffades och det var också vår första kyss.. åååh jag älskar henne så mycket! bästa tjejen är hon! jaja kommer inte på nåt mer att skriva förutom att vår månadsdag är den 29 maj! Ha det bra pojkar och flickor!
Bilden är från 3-4 år sedan med mina systrar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men prutten va gulligt skrivit av dej!
/Emmas bästi

2012-10-28 ♥ 19:33:51
Postat av: Anonym

Fyfan din kille verkar vara en tofflig bög!
förutom att han gjorde ett inlägg e den jätte bra pusss <3

2012-10-28 ♥ 19:44:34
Postat av: Cajsaa

Aww! Men du glömde mig din tönt

2012-10-28 ♥ 20:14:11
Postat av: Anonym

åh sötaste jag hört!!!!

2012-10-28 ♥ 21:58:09
Postat av: Sara Malison

väääääääärldens gulligaste sötaste underbaraste par e ni. massa kärlek till er puss ! :D <3

2012-10-28 ♥ 22:21:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.