Resultat från dagen

2013-04-14 ♥ 19:19:19

Idag va det första omgången i bohuscupen. Dagen har varit super, börja med att hoppa en förklass där allt kändes kanon så blev en felfri runda. Sedan va det ju stilbedömning efter där det gick sådär, ett hinder så hoppa han av väldigt nära hindret så blev ett konstigt hopp och jag kom i obalans vilket gjorde jag kom fel på nästa hinder, så det drog nog ner poäng. Men jag är super nöjd annars !
Duktiga Irma och Simba vann sin klass!!
Om det var någon som tog kort säg gärna till.

När vi kom till stallet så skulle vi fixa det men då hade ägaren till amber varit där och fixat allt super gulligt..
Nu ska jag kolla ponnyakuten


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tips, ta upp kavaj kragen över västen mycket snyggare :)

2013-04-17 ♥ 18:36:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.