känner mig bättre

2013-12-21 ♥ 19:59:20
Hej ! Ber om ursäkt för jag inte bloggat mycket idag, Men har bara vilat hela dagen så inte haft någon ork att blogga, har kollat massa avsnitt av gossip girl är helt fast i det !! Men börjar känna mig bättre nu så hoppas all vila hjälpte.
Nu ikväll tog jag en långdusch och gjorde en inpackning och smörjde in mig i världens godaste body lotion så nu kan jag krypa ner under en filt och kolla film. Imorgon hoppas jag på att må bättre för har lite planer då!
 
Men nu skall jag fixa inlägg inför imorgon då vi tar nya tag med bloggen, så hoppas jag ni haft en jättebra lördag,
 
 

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej Emma! Vart kan man kolla på gossip girl? Kram!❤️

2013-12-22 ♥ 09:41:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.