Redan nyår imorgon

2013-12-30 ♥ 15:51:35
Direkt efter jag varit i stallet så åkte jag hem och duscha snabbt sedan så åkte jag och mamma till maxi där vi möte Matilda, Matildas mamma, Syster och hennes kompis ! Så köpte vi lite saker inför imorgon då det är nyår (!!!) Sedan så tog vi en fika och bara satt och prata sånt man inte hinner med annars så det var jättemysigt. 
Om en stund tror jag att jag skall åka snabbt till sportlife och träna och ikväll kommer Matilda hit så skall vi fixa inför imorgon. 
Men bloggar mer sedan
Jag och Matilda förra året, bästa !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Hej ! Jag Heter Emma Strand och bor lite utanför göteborg. Jag är 16 år och går alltså mitt sista år på högstadiet. Det ni kommer få läsa om i bloggen är mitt liv, outfit,shopping. min foderponny Amber, träning och mycket mer ! Hoppas du gillar det och stannar.